Sunday 27 March 2011

welcome back !!
hey bloggers, i wanna shares my experience during i'm in sarawak
for my lifelong , this is the first time aku naik flight
* wink wink *
betapa teruja nye aku time tue , only God knows how it is . 
aku berpeluang utk lihat pemandangan dr atas . 
" what the fu*k ! so beautiful ! "
before this just tengok dalam tv je . 
kali nie aku betul betul dapat hayati beb !


so kat sini aku hidangkan some photo yang telah aku ambil 


* night view almost 5.15 a.m dekat bandar Kuching *
* tempat nie berhadapan dgn waterfront
kat sini ada jual handicraft , batik dan kek lapis *

semenggoh worldlife centre . tempat tinggal orang utan
* tidak boleh merenung tajam matanya *
* jangan mentertawakan dia *
* please keep quite *
this is some caution need to be follow bila berada di sini
ahahahaha !
omg !! sunset  !! cool !!
matahari terbenam boleh dilihat terus dari hotel
cantik giler kan ??
yeah !! makanan pelik tapi  boleh la tahan sedap .
1. nasi putih + ketam masak sambal + ikan merah masak sweet sour + kangkung masak belacan + midin masak belacan + ambal masak chili dan air ular. awesome !
2 . tak berapa ingat nama ice cream nie . tp yg pasti ia nye chocolate . :)
3 . mee kolok :)
4 . nasi ayam penyet . :)
photoshoot di bangunan lame pejabat pos .
seram doe kat sini .
meremang jugak la bulu roma nie .
tp belagak cool .
ahahah . :p



i sarawak

2 comments:

  1. okay tak ? semalam jugak sy siapkan sebab awk nak tgk . ehehehe :)

    ReplyDelete